Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2012. június 20., szerda

A vállalkozás építés és a karrier tervezés sok kreativitást igényel. Alapvetően egyre nagyobb elvárás velünk szemben a munkaerő piacon és az üzleti életben a kreativitás, az újszerű megoldások és figyelemfelkeltő ötletek használata. Erre szeretnénk egy jó példát mutatni nektek.
Matthew Epstein sikeres kampánya, ha csak a számokat nézzük is lenyűgöző eredménnyel járt. Nyolc nappal az indulás után 80 munkaadó vette fel vele a kapcsolatot , 330 ezren látták youtube-videóját, 300 ezer egyedi látogató kattintott a googlepleasehire.me oldalra, 14 ezren lájkolták a facebookon, 2500 követője lett a Twitteren, 400-an vették fel vele a kapcsolatot a LinkedIn szakmai kapcsolatépítő portálon. Egyértelmű célt fogalmazott meg magának: a Google munkatársa akar lenni.
Érdemes nem csak azért megnézni a honlapját, mert jó humorral állította össze, hanem figyelembe venni a hatását is. Jó szórakozást és tanulást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése